Sunday, January 23, 2011

Temui Alex RajaLawak, Marsha AF3 dan Ebi Kornelis (AF5) di Kg. Salimpodon Laut, PITAS


Kg. Salimpodon Laut, Pitas sekali lagi akan menjadi perhatian penduduk sekitarnya menjelang Sambutan perayaan Tahun Baru Cina 2011 bermula 1 februari 2011 sehingga 6 februari 2011 anjuran En. Ruddy Awah (BK) dan keluarga. Acara tahunan yang dianggap turun temurun ini pastinya sangat dinantikan lebih-lebih lagi apabila En. Ruddy Awah membawa artis-artis terkenal untuk menghiburkan tetamu yang datang.

Clarice J. Matha, En. Ruddy Awah dan Adam AF2
di kediaman beliau di Kg. Salimpodon

Jika tahun lepas En. Ruddy Awah membawa ADAM AF2 ke Kg. Salimpodon Laut Pitas, tahun ini beliau dengan sifat pemurahnya mengajak para tetamu untuk menyaksikan persembahan Alex RajaLawak, Marsha dan Ebi Kornelis di samping beberapa lagi artis tempatan Sabah di Pentas Kg, Salimpodon secara PERCUMA pada 6 Februari 2011.


En. Ruddy Awah bersama Isterinya

Pelbagai aktiviti telah dirancang untuk mengisi program yang berlangsung selama 1 minggu ini antaranya pertandingan nyanyian yang dipecahkan kepada beberapa kategori, acara sukaneka, pertandingan tarik tali, persembahan kebudayaan, pertandingan melawak dan yang paling digemari juga adalah pertandingan "Battle Of The Band". Hadiah-hadiah disumbangkan sendiri oleh En. Ruddy Awah berupa hamper, tropi dan wang tunai.

Dengarkan Radio Online Sabahan UtaraFM yang akan membawakan secara langsung acara penutupan melalui www.utarafm.net pada 6hb Februari 2011.

Artikel Terkait