Wednesday, February 16, 2011

Pengulas bolasepak Live at Stadium Likas Sabah|Liga Super

Gambar ihsan ReeBrOs (Jurugambar Sabahawks)
dari kiri : djkupang, Djrumputt, DJLUGU, Felix AF3, DJ AK, DJLM dan Wady
Sebahagian aksi mengulas ketika berada di Bilik Media Stadium Likas

Boleh dikatakan ini adalah pengalaman baru saya di dalam penyiaran Radio Online apabila UtaraFM, Media Online Rasmi Sabahawks Fan Club diberi peluang untuk menjadi mengulas perlawanan yang melibatkan pasukan Sabah di Stadium Likas.

Saya bersama beberapa orang Penyampai di UtaraFM iaitu rumputt, LUGU, LM dan Teknikal kami Wady pertama kali menjejakkan kaki ke dalam bilik Media Stadium Likas pada 12 Februari 2011 telah mencuba untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada semua penyokong Pasukan Sabah tidak kira walau di mana juga mereka berada untuk terus mengikuti Secara Langsung perkembangan terkini pasukan Sabah semasa perlawanan.

Perlawanan pertama Sabah di Stadium Likas adalah bertemu Kedah di mana Sabah berjaya menundukkan Skuad Sang Kenari itu dengan kelebihan 1-0. Sementara perlawanan kedua, Sabah tewas kepada Johor FC 0-1. Kami di UtaraFM mengharapkan agar semua orang yang mengikuti siaran kami akan terhibur dan berasa puas. Kami akan cuba untuk memperbaiki sebarang kelemahan kami di perlawanan yang akan datang iaitu pada 15 Mac 2011 di mana Sabah akan menanti kunjungan pasukan Kelantan.

Terima kasih kepada Tuan Mohd. Joh Hj. Wid Pengerusi Kelab Penyokong Sabahawks kerana memberikan kepercayaan ini kepada kami. Kepada semua yang ada mendengarkan kami terima kasih atas sokongan anda kepada Pasukan Sabah.

P/S : Mari kita datang beramai-ramai ke Stadium Likas untuk menyuntik semangat pemain Sabah.

Artikel Terkait

2 comments

Assalamualaikum Yob DJ, Selamat berDJ online! Selamat berpuasa ya!

Waalaikumsalam pinsan.. Bah selamat Berpuasa juga diucapkan.. :)