Saturday, August 22, 2009

Mana satu idaman kalbu?

Tags



Dua orang gadis manis ini adalah antara tetamu utara.FM yang paling menarik perhatian semasa Program 48 jam bersama DJ Utara.Fm. Saya juga tidak ketinggalan untuk bersembang-sembang dengan dua urang gadis manis nie. Memang spoting habis mereka berdua ini. Terima kasih kepada dalink dan juga sera_dc kerana sudi menjadi tetamu undangan saya bersama Dj siiputt untuk ditemubual.

Sama cantik, sama Lawa yang mana satu idaman kalbu? Bukan saya tapi lihat gambar di bawah ini. Jangan marah..

Artikel Terkait

7 comments

ambil ja ba dj kupang da fren tak marah juga tu hahahaha

adeh.. sandi klau itu tuan.. Haha

wakakaaa...yuuk kalu c wady.
mau kasi sukup kuota ka tu?;)

Pening juga kepala memilih..hehehe

wakakakakaka.....
ngam tul ooo.....
inda mengasi can o wady sama urg lain... heheheh

aku dengar2 ja berita baik ni..
kalu kompom, nanti aku menyumbangkan suara masa tu nanti...kiiiihaaa.

wainaaa ada plak cni a..huahuahua..