Monday, January 31, 2011

DJ UtaraFM bakal menjadi pengulas bolasepak|Stadium Likas, Sabah


Pada 12 Februari 2011 ini Radio Online Sabah UtaraFm akan mencipta sejarahnya sendiri apabila akan bersiaran di bilik Media Stadium Likas di bawah kelolaan Sabahawks Fan Club untuk membuat ulasan perlawanan yang melibatkan Pasukan Sabah dan Kedah pada jam 4.45 petang.

DJ Aldusuni dan DJ Siiputt ketika menemubual Ketua Menteri Sabah

Ini bakal menjadi pengalaman baru kepada penyampai-penyampai di Radio Online Sabah UtaraFm yang juga adalah Media Online Rasmi sewaktu Majlis Pelancaran Kelab Rasmi Penyokong Bolasepak Sabah. UtaraFM sempat menemubual Ketua Menteri Sabah, Y.A.B Datuk Seri Panglima Musa Hj. Aman yang juga merupakan Presiden Sabah F.A pada majlis tersebut.

Dalam perkembangan lain, UtaraFm yang kini bernaung di bawah Konsortium Radio Online Sabah (KROS) berkemungkinan akan membuka peluang ini kepada semua Radio Online Sabah yang menyertai KROS. Walaubagaimanapun hal ini akan diberitahu nanti melalui KROS selepas perbincangan dengan pihak Sabahawaks Fan Club.

Nantikan kemunculan penyampai UtaraFM beraksi di Stadium Likas bukan sebagai pemain bolasepak tetapi pengulas bagi perlawanan yang melibatkan Pasukan Sabah.


Artikel Terkait

1 comments so far

KROS tu macam bagus tompinai, tapi sya nda tau macamana mau buat radio online sensiri bah, klu ada tutorial kasi bagi maklumat kio gaman