Saturday, January 15, 2011

Pelancaran Sabahawks FanClub (Kelab Penyokong Pasukan Bolasepak Sabah)

Logo Sabahawks


Temubual bersama Ketua Menteri Sabah


Kelihatan Presiden Sabahawks FanClub (kanan sekali)

Mohd. Joh Hj. Wid menunjukkan T-shirt FanClub kepada
Y.A.B Ketua Menteri Sabah merangkap Presiden Sabah F.A


Pemimpin dan AMT Sabah F.A bersama dengan Pemain


Dari kiri : DJrumputt, DJsiiputt, DJLugu, DJAldusuni dan DJkupang


Akhirnya Pasukan Sabah mempunyai Kelab Rasmi Penyokong Pasukan Bolasepak Sabah (SABAHAWKS FANCLUB) yang mana telah dilancarkan secara rasminya oleh Ketua Menteri Sabah Y.A.B Datuk Seri Panglima Musa Hj. Aman merangkap Presiden Persatuan Bolasepak Sabah (SABAH F.A).

Radio Online Sabah adalah Media Online rasmi dalam majlis tersebut. Penyampai dari Utara.FM juga berpeluang untuk menemubual Y.A.B dan akan membuat siaran ulangan pada satu masa yang akan ditetapkan nanti. Ini adalah satu penghormatan kepada Radio Online dan Terima Kasih kami ucapkan kepada Presiden Sabahawks FanClub Tuan Mohd. Joh Hj. Wid kerana memberikan kepercayaan kepada kami. Djrumputt adalah pengacara bagi Majlis tersebut.

Setelah lima tahun berturut-turut bermain di Liga Perdana, akhirnya Pasukan Sabah kembali ke Liga Super pada musim ini dan pastinya harapan tinggi diletakkan kepada para pemain untuk membawa pulang Piala ke negeri di bawah bayu. Sokongan dari seluruh warga Sabah adalah perlu bagi menyuntik semangat baru kepada pemain.

Artikel Terkait