Friday, February 11, 2011

Diam bukan bererti diam...


Banyak cerita yang ingin saya kongsikan kepada semua rakan-rakan tetapi disebabkan kekangan masa maka saya terpaksa menangguhkan sehingga betul-betul dapat menumpukan perhatian untuk menulis di ruangan ini.. Antara perkara yang saya kongsikan kepada anda adalah perjalanan saya bersama Djrumputt, DJLugu dan Wady sewaktu berada di Pantai Pimping sempena Karnival Alam Sekitar bersama PETRONAS dan Gabungan NGO Membakut.

Selain daripada itu saya juga akan kongsikan acara penutupan Sambutan Tahun Baru Cina di Kg. Salimpodon Laut dan terbaru pengalaman masuk ke Konti KKFM sewaktu rakaman dalam segmen Online radio Live at KKFM bersama DJ Lugu dan DJ Mamik yang boleh didengar melalui gelombang 91.1 mhz. Malam ini pula kami akan membuat liputan perlawanan pasukan Sabah menentang Kedah dan ini pastinya menjadi pengalaman baru penyampai UtaraFM apabila menjadi pengulas perlawanan.

P/S : Ngantuk suda...

Artikel Terkait